Excel Temel Bilgiler

Merhaba,

Excel' e ait temel bilgiler;

1 Şerit: Şeritteki sekmeler şunlardır: Dosya, Ev, Ekle, Sayfa düzeni, Formüller, Veri, İnceleme ve Görünüm. Excel, çalışma kitabını açtığınızda şeritteki Giriş sekmesini seçer.

2 Çalışma Kitabı: Bir çalışma kitabı, Excel dosyanız için başka bir kelimedir. Excel'i başlattığınızda, sıfırdan bir Excel çalışma kitabı oluşturmak için Boş çalışma kitabı'nı tıklatın.

3 Çalışma Sayfası: Çalışma sayfası, verileri tutup yönlendiren bir hücre kümesidir. Her Excel çalışma kitabı birden çok çalışma sayfası içerebilir.

4 Hücreleri Biçimle: Excel'deki hücreleri biçimlendirdiğimizde, sayının kendisini değiştirmeden bir görünümün görünümünü değiştiririz.

5 Bul ve Seç: Excel'in Bul, Değiştir ve Git Özel özelliğinin nasıl kullanılacağını öğren.

6 Şablonlar: Sıfırdan bir Excel çalışma kitabı oluşturmak yerine bir şablona dayalı bir çalışma kitabı oluşturabilirsiniz. Kullanılmayı bekleyen birçok ücretsiz şablon var.

7 Veri Doğrulaması: Kullanıcıların bir hücreye belirli değerler girdiğinden emin olmak için Excel'de veri doğrulamasını kullanın.

8 Klavye Kısayolları: Klavye kısayolları, hızınızı artırmak için farenizin yerine klavyenizle şeyler yapmanıza izin verir.

9 Yazdırma: Bu bölümde, bir çalışma sayfasının nasıl yazdırılacağı ve Excel'deki bazı önemli yazdırma ayarlarının nasıl değiştirileceği anlatılmaktadır.

10 Paylaş: Excel verilerini Word belgeleri ve diğer dosyalarla nasıl paylaşacağınızı öğrenin.

11 Koru: Bir Excel dosyasını bir parola ile şifrelemek için parola gerektiren bir şifreyi şifreleyin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar